Πέμπτη 15 Σεπτεμβρίου 2016

Γάτα με...καπέλο.

Κλείνω σχεδόν 2 χρόνια που έμαθα να πλέκω με βελονάκι.Έχω φτιάξει σκουφάκια, κουκλάκια, διακοσμητικά σεμεδακια...κάλτσες.Γενικά έχω φτιάξει πολλά,πάρα πολλά...Μια καινούρια πρόκληση ήρθε όμως στις αρχές του καλοκαιριού...Μια καινούρια φίλη μου ζήτησε να της πλέξω ένα καπέλο...και μάλιστα για γάτα...Ναι καλά διάβασες...για γάτα!

Να το και το καπέλο φορεμένο από την χνουδωτή κυρία!!!
Γεμάτο χρωματιστά λουλούδια για καλοκαιρινές εμφανίσεις!

Να σου παρουσιάσω την Μιμίκα,μια γάτα όχι μόνο με πέταλα αλλά και με δροσερά γούστα.Η λατρεμένη Μιμίκα ξεκίνησε τα μπάνια της στην θάλασσα και ένα δροσερό ανάλαφρο καπέλο είναι ότι χρειάζεται γιατί μπορεί μεν να είναι γατόνι αλλά ο ήλιος δεν αντέχεται!!!

Η αλήθεια είναι ότι την δημιουργία του καπέλου  την απόλαυσα πολύ,η Μιμίκα με εντυπωσίασε τόσο που ήθελα το τέλειο για εκείνη...μια γάτα που λατρεύει το νερό και κυρίως κολυμπάει στην θάλασσα,ένα τόσο ξεχωριστό πλάσμα που ακυρώνει όλα όσα ξέραμε για τα λατρεμένα τετράποδα δεν θα μπορούσε παρά να κάνει ξεχωριστές εμφανίσεις στην πλαζ...

 Το πλεκτό καπελάκι της Μιμίκας λίγο πριν φτάσει σε εκείνη!!!


4 σχόλια:

  1. Το καπελίνο μούρλια!!!
    Κι εσύ τρέλα!!!
    Τα φιλιά μου!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έλα ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε!!!!!!! χα χα χα Τρελλαίνομαι και για το καπέλο αλλά και για την Μιμίκα!!!! Μήπως να μου φτιάξεις κανενα φορεματάκι για το Μπουμπουλάκι μου;;;;; ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Μιμικά είναι θεα!!!Γάτα που κάνει μπάνιο στην θάλασσα!!!
      πολλά φιλια Γιωτα μου

      Διαγραφή

Blogging tips